onsdag den 11. november 2009

Harper's Bazaar

Jeg har netop fået en mail om at min Harper's Bazaar bog er blevet sendt idag. Den glæder jeg mig godt nok til at modtage, for jeg har allerede læst den første helt tynd.

Hvor mange finder inspiration i Vogue, gør jeg det i Harper's Bazaar.

Vogue er oftest for outreret for mig, og selvom jeg godt ved, at man bare kan "pille looket fra hinanden", så det bliver mere brugbart, så er jeg mere til fotoserier, hvor jeg med det samme kan se hvad jeg kan lide, og hvordan jeg kan bruge det i min garderobe.

Jeg har været abbonennet siden januar 2006, og jeg har stadig alle numrene, de er opmagasineret hos mine forældre, hvor de er "i sikkerhed". Engang imellem tager jeg så et gammelt nummer frem, og straks bliver jeg inspireret, for selvom det måske er 3 år gammelt, er moden alligevel så klasisk, at det ikke bliver umoderne. Og det er noget jeg sætter stor pris på, nu hvor jeg ikke tjener kassen. Så kan man altid købe noget billigt til at "gøre det til min stil", for nu at bruge en gammel kliche.

Den første bog:



Den nye bog:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar