onsdag den 11. november 2009

Coco før Chanel

Yes yes yes YES!

Idag tikkede der en mail ind, om at jeg har fået 2 billetter til forpræmieren på "Coco før Chanel".

Som den modedulle jeg er, er jeg NØDT til at se den. Desuden er Audrey en af mine favorit skuespillerinder (bl.a. i "Elsker, Elsker ikke").



Jeg synes at et outfit i gennemgående Chanel er for meget. Det bliver hurtigt for konservativt, i mine øjne. Men dressed ned, giver det den perfekte look, der både udstråler luksus og casual'ness.

Disse items i min garderobe er direkte inspireret af Chanel, omend der nok er mange flere jeg ikke lige er opmærksom på:

Boucle jakke: min er fra Zara og er i farvekombinationen hvid/sort.

Perlekæde: både en vintage onxy version, og en med lyserøde grødris-formede (i mangel på bedre ord) perler.

Tasker med kæde-hank: En masse vintage i forskellige materialer, bl.a. Pierre Cardin

Quiltede ballerinaer: French Sole, ingen over, ingen under.

Farvekombinationerne sort/pudder/grå: Kan kombineres på kryds og tværs, og understreger statement smykker perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar