søndag den 21. marts 2010

På torsdag...

...bliver jeg 25 år, og jeg glæder mig!

Onsdag aften tjekker jeg ind hos mine forældre, så jeg kan blive forkælet om morgenen. Så tager jeg på arbejde indtil kl. 13 (flex'er de sidste timer), derefter skal jeg ud og kigge på en ny cykel med min far. Og så skal mig og mine forældre ud og spise mexikansk, uhm!

Fredag kommer min mormor, morfars kone og Hanne-Bitten, vi skal bare have en afslappet fødselsdagsmiddag og hygge.

Lørdag står den på brunch på Park med Louise og Sandie, og mon ikke vi finder på noget sjovt at lave bagefter (det er jo lige op til lønningsdag...)

Denne søde lille tegneserie dukkede op, da jeg googlede "birthday cartoon". Og indrømmet, så har den nok lidt sandhed i sig. Jeg skal nok lære at fokusere på de mere positive ting, ihvertfald ;)

2 kommentarer:

  1. Det lyder jo alt for lækkert.

    Og velkommen tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Yir, jeg er klar!

    Og det er gaven (næsten) også :D

    SvarSlet