torsdag den 14. januar 2010

Things to do before you turn 30

Ja, jeg bliver jo snart 25, og føler ikke at jeg har nået så forfærdeligt meget i mit liv. Så faldt jeg over denne liste, som jeg vil prøve at få krydset af, inden jeg bliver 30. Selvfølgelig med et glmit i øjet ;)

Things to do Before You're 30

1. Acquire the perfect black dress.

Check. Både i hverdags og party-version. Og en del midt i mellem.


2. Apply for your dream job.

Ved endnu ikke helt hvad det er, så det må komme senere.


3. Buy an umbrella that isn't disposable.

Check


4. Decide what your "usual" drink will be.

Kunne meget vel være strawberry daiquri


5. Eat something that scares you slightly, like a tiny live fish.

Jeg har spist sushi


6. Fail publicly, and then move on.

Hmm... Til dels tjek. Har fået nedbrud foran min tidligere klasse under en fremlæggelse. Med tårer og rysten og hele molevitten. Og jeg overlevede.


7. Find a therapist.

Been there, done that. Mange gange



8. Get rid of any "assemble yourself" furniture left over from your college days.

Dét kommer ikke til at ske foreløbigt.



9. Fly first class.

Har jeg endnu heller ikke prøvet. Men jeg har boet på et überluksus-hotel


10. Give a speech in front of a large audience.

Hvor stort?


11. Have a cosmetic counter makeover.

Har jeg prøvet et par gange


12. Invest in a piece of original art.

Jeg har ikke købt det, men fået det. Og det er one-of-a-kind.



13. Learn to cook something other than scrambled eggs or pasta.

Den må jeg stadig arbejde på...


14. Make a habit of flossing.

Se ovenstående


15. Master the use of every appliance and electronic item in your home.

Også ligesom ovenstående...


16. Open an IRA

Det ved jeg ikke hvad er...


17. Pick up a stranger in a bar.

Dét har jeg gjort...


18. Pull your last all-nighter.

?


19. Run in a race.

Det må være om et par år...


20. See a financial planner.

Det har jeg gjort, hvis min bankmand tæller


21. Spend more than $50 on a pair of sunglasses.

Det har jeg også gjort 2 gange


22. Start getting your hair cut at a real salon.

Hvad er forskellen på dét og en frisør?


23. Stop listening to teen groups.

Hmm...


24. Take dance lessons.

Kun hvis mavedans tæller


25. Take your photos out of envelopes and put them in frames or albums.

Det har jeg allerede gjort med alle dem der er plads til


26. Tell your parents how you feel about them.

Det har jeg også gjort


27. Throw out your sorority t-shirt collection.

Nej... For den er blød...


28. Tour another country.

Har jeg lidt gjort

29. Whittle your circle of friends so that it includes only people you like.

Det gør jeg løbende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar