søndag den 3. januar 2010

Søndagsleg med neglelak

Havde lyst til at lege lidt med farver, så kom Color Clubs Electro Candy Collection på højre hånd og venstre tommelfinger, mine 2 Depend neon på de 2 efterfølgende fingre, sølv fra Color Cosmetic og til sidst var der i forvejen Essie Mint Candy Apple på lillefingeren.

Jeg vil ikke sige at jeg er skuffet over Electro Candy, men det er kun den grønne og den gule af de 6 farver, jeg vil betegne som værende neon. De andre er bare klare farver.

Den sølvfarvede kom på, fordi jeg overvejer om jeg har lyst til at tage den på i aften, og jeg lod én negl være med Mint Candy Apple, for at I skulle kunne vurdere, at de andre lakker var lagt ovenpå den :)



3 kommentarer:

  1. Hold op hvor har jeg klattet, men er for doven til at rette det, når det alligevel bliver fjernet, når jeg skal i bad :)

    SvarSlet
  2. jeg ved ikke om min første kommentar kom med, den driller lid, kommentarboksen.

    Jeg ville bare sige det er et rigtig godt indlæg, og jeg troede faktisk det var en del af legen at der var klattet ved siden af, jeg kan lide ideen :-D

    Tak for det :)

    /Deppe :-)

    SvarSlet