mandag den 11. januar 2010

Seneste køb fra Oslo

Jeg havde VIRKELIG brug for en god, gammeldags shoppetur. Sådan en, hvor man køber det man lige får lyst til, uden at tænke på, om det er noget man kan bruge om 5-10 år, og som man kan huske, at man købte for julegavepenge. For det var nemlig lige præics det jeg gjorde. Stort set alt jeg købte var noget jeg også kunne gå i om flere år, der var ingen impulsivitet.

Jeg havde fået en Julie Sandlau halskæde, samt penge, i julegave af mine forældre, og jeg købte så kort efter jul en rigtig lækker klassisk skindtaske. Som var rigtig fin, og kunne bruges i mange år.

Men jeg HAR allerede mange tasker (there, I said it), og jeg havde virkelig brug for ikke at tænke på økonomien på bare ÈN shoppetur. Så jeg valgte at returnere tasken, og gemme pengene til Oslo :)

Og dér fik jeg shoppet for den store guldmedalje.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar