mandag den 25. januar 2010

Mandag morgen...


Kom alt for sent i seng i går, fordi min veninde skulle have sin første tatovering.

Besluttede at benytte "lap på makeuppen, istedet for at lægge den helt fra bunden" og "en knold er også en chic frisure" tekníkkerne, så jeg kunne sove en halv time længere.

Kom lidt for sent ud af døren, så besluttede at nappe bussen i stedet for at gå.

Asen og masen for at komme IND i ovennævnte bus.

Nåede til det sædvanelige mødested med min med-elev, og sender hende så en sms, fordi det ser ud til at hendes tog først kommer 10 min. senere.

Svar: "Vi skal møde kl. 9"

FUCK ALTSÅ!!!

Nå, men som de siger i The Big US of A: Thank heaven for (og her ændrer jeg det lidt) Baresso.

Mmm... Chai...


2 kommentarer:

  1. Som de også siger derovre: shit happens!

    Ååårh, jeg kunne godt bruge lidt ekstra weekend, synes jeg har knoklet hele denne her, har slet ikke nået at holde fri!

    SvarSlet
  2. Præcis.

    Og egentlig er det bedre at starte dagen med chai i maven, end ved at være halvstresset.

    :D

    SvarSlet