onsdag den 16. december 2009

Lidt fjol

Hvad var det sidste ...

Du spiste: Appelsin yoghurt med frugt fiber-müsli
Du drak: Egekilde danskvand m. citron
Blad du læste: Skøn
Tv-serie du så: Desperate Housewives
Radiokanal du hørte: Det kan jeg ikke huske
Du ødelagde: Et forhold :S
Du mistede: En håreleastik
Du sagde: Vi snakkes senere
Musik du hørte: Mariah Carey: Baby please come home


Har du nogensinde ...

Kørt en hjort over: Nej
Kunne lide nogen dine venner hadede: Hader er et stærkt ord, men ikke kunne lide, ja.
Slået op med en: Ja
Fået knust dit hjerte: Ja
Knust en andens hjerte: Ja
Danset i regnen: Ja
Sunget i badet: Ja
Oplevet kærlighed ved første blik: Ja
Været fuld: Ja
Røget en smøg: Aldrig
Spist sushi: Ja, første og sidste gang
Været forelsket: Ja
Pjækket fra skole: Ja
Lavet telefonfis: Ja
Skrevet et kærestebrev: Ja
Grædt dig selv i søvn: Ja
Været blevet arresteret: Nej
Udlevet en drøm: Ja
Set en dø: Til dels
Spurgt Gud om hjælp: Ja
Brudt en lov: Gået over for rødt
Ændret verdenen: Frivilligt arbejde
Sagt til en du hadede at du hadede ham/hende: Ikke hvad jeg kan huske
Grædt til en film: Ja
Gået i søvne: Det sker regelmæssigt
Snakket i søvne: Ofte
Overvejet selvmord: Aldrig
Siddet på et tag: For lang tid siden
Kysset en i regnen:Ja
Danset et offentligt sted: Ja
Grint så meget at du græd: Ja
Smilet uden grund: Ja
Sunget til nogen uden grund: Nej
Været på en scene: Ja
Snakket til nogen du ikke kender: Ofte
Røget en cigar: Aldrig
Løbet væk hjemmefra: Nej
Spillet strip poker: Ja
Sovet udenfor: Ja
Haft sex med en fremmed: Nej
Set dit ynglingsband live: Ja, flere gange


Hvem var den sidste...

Du snakkede i telefon med: Min mor
Du skrev til: Min venindes søster
Den sidste koncert du var til med: Hush
Der kyssede dig: En kollega
Der krammede dig: En kollega
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: Min far
Du blev sur på: Folk, der ikke kan forstå, at bussen er nødt til at kunne lukke dørene
Der blev sur på dig: Det ved jeg ikke
Der slog dig: Ingen
Du havde lyst til at slå: Ingen
Der sagde 'Hej' til dig: Min mor (i tlf)
Der skrev et brev til dig: Flere julekort fra veninder
Der skrev et digt til dig: Min veninde Milla
Der var i biografen med dig: Min veninde Lulle
Der sang til dig: En tidligere flirt
Der fik dig til at græde: Ham der fik et hjerteanfald live på tv
Du så film med: Min veninde Lulle
Der fik dig til at smile: Min kat
Der fik dig til at grine: Min kollega
Der så dig græde: Mine forældre
Der købte noget til dig: Min veninde
Du havde et crush på: En tidligere kollega
Du råbte af: Kan jeg ikke huske

Er du ...

Venstre/højrehåndet?: Venstre
Imod homo brylluper?: Bestemt ikke!
Mørkeræd?: Nej
Enebarn?: Ja
Imod aborter?: Nej
Vegetar?: Nej
Gud?: Jeg TROR på Gud
Forelsket?: Måske stadig lidt i en tidligere kollega

1 kommentar: