torsdag den 31. december 2009

2009 for mig

Sakset fra The L-blog:

Alder: 24

Børn: Næ

Husdyr: Puss in boots (aka Gunnar-mislingen)

Graviditets test: 2

Celleprøver: Det har jeg slet ikke tal på længere

Mænd: Øhm bøm...

Perversioner: Tæller det, at jeg synes at Klaus Riskjær er lækker?

Job: 2. Kontorelev og frivillig Johnnyist

Løs hud: Mest på maven og armene

Økonomi: Den burde blive bedre

Komplimenter: At jeg smiler med øjnene

Frisurer: Den samme. Skulderlangt (og lidt længere) med etager.

Katastrofer: Dem har jeg vist lykkeligt glemt

Forældre: 2

Venner: Har de dejligste venner

Antal opfordringer til at være toastmaster til bryllupper: Ikke hvad jeg kan huske

40-års fødselsdagsreceptioner hos kulturministeren: Har danset med departementschefen i Erhvervs- og økonomiministeriet, tæller det? Og hilst på Lene Espersen, da hun besøgte mit arbejde.

Internationale aktiviteter: Rom i maj, Kreta i Juli og Oslo i august

Internationale opkald: Diverse opkald fra Rom, Kreta og Oslo

Boliger: 2. Værelser hos forældre og lejlighed på Nørrebro

Vandskader: Oversvømmet badeværelse

Brandskader: Solskoldet på Kreta

Eneulykker: Kun de sædvanelige: gået ind i ting, faldet på rulleskøjter, ned af trapper osv.

Tømmermænd: Ikke siden januar: men det sidder stadig i kroppen!

Slankekure, spiseforstyrrelser, fedtsugninger og silikonebryster: Diverse slankekure, og har stadig mine silikonebryster.

Kondital: Øhm

Fejlkøb: Ikke så mange som tidligere

I alt på bundlinjen: Det bliver bedre og bedre, selvom det måske ikke lyder sådan på denne 2009-status :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar