fredag den 27. november 2009

Skæbnen

Dette bliver nok lidt for pladderromantisk for nogen, men jeg tænkte at det skulle have et indlæg alligevel. Om ikke andet så for at prøve at huske mig selv på at kærlighed faktisk findes. Det hjælper "Love actually" også med imorgen dog ;)

Jeg tror på skæbnen til en vis grad, og dette giver mig mening med et tidligere forhold:

Jeg var kæreste med en soldat (herefter kaldet D) (ja, det er vigtigt at han var soldat), og det fungerede slet ikke, en del af det pga. hans uddannelse.

Nå, men jeg havde så besluttet med mig selv, at jeg ikke ville have en soldat igen. Ihvertfald ikke en med risiko forudsendelse.

Alligevel falder jeg i snak med Hr. Soldat på dating, og synes egnetlig godt om ham. Indtil vi kommer til emnet udsendelse...

Min kære veninde, her kaldet Frk. Blå, ser ham så på min profil, en dag vi sidder på nettet sammen. Hun siger, at hvis jeg ikke vil have ham, så vil hun.

Fair nok.

Og som sagt, så gjort (Frk. Blå er en handlekraftig dame, der nok skal få ting til at ske, sådan som hun vil have det).

Pointen med hele det her indlæg er altså, at hvis jeg ikke havde været kæreste med D, så havde jeg ikke stoppet kontakten med Hr. Soldat, og så havde vi måske gået ud sammen. Om det var gået eller ej, kan man ikke spå om, men ihvertfald havde Frk. Blå ikke "fået ham".

Meeen derfor var det jo heldigt, at jeg IKKE ville date en soldat igen, for nu er de sammen...

All you need is love... Og så lige op til jul :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar