torsdag den 5. november 2009

Neglelak køb

Har fået hapset mig 3 lækre neglelakker de sidste par uger.

Kaleidoscope købte jeg også sidst den var fremme, men returnerede den igen, da jeg mente at den var for vild (så meget for at være usikker på sin smag). Imidlertid kom jeg til at tænke på den forleden, og fluks var jeg på ebay og søge. Betalte en slem overpris (men hey, man bestemmer jo selv om varen er det værd), og siden har den prydet mine negle.




Onsdag i sidste uge var det Trapéze, der røg i kurven. Normalt er jeg ikke til lyse shimmer farver, jeg synes hurtigt de bliver for frosty og 80'er, men denne er bare så lækker. Den har et udefinerbart spil af guld og sølv shimmer, og farven er mink-agtig. Det er bare überluksus til neglene.



Jeg er, som så mange andre, rigtig glad for Chanels lakker, men når jeg har brugt for et pift af en vildere farve, så sværger jeg til Depend. Derfra har jeg lige købt en lækker mørk lilla (nr. 115), der kommer på senere i aften.

Jeg har også købt en plain mørkeblå fra Depend, men den er jeg endnu ikke modig nok til at bruge på arbejdet.

2 kommentarer:

  1. Har du måske et billede af kaleidoscope på, jeg kunne vildt godt tænke mig at se den på...

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne prøve at tage et billede imorgen, men den er ret svær at fotografere, for farven ser meget forskellig ud alt afhængigt af lyset. Prøv evt. at google :)

    Jeg kan godt købe den i en butik her i DK, hvis det skulle være :)

    SvarSlet