søndag den 29. november 2009

1. søndag i advent

Jeg har ligget syg siden lørdag aften i sidste uge, og tirsdag eftermiddag hentede mine forældre mig hjem. Så den sidste uge har gået med lægebesøg, søvn, host, søvn, hospitalsbesøg og feber.

Nu er jeg dog lige vendt hjem, min dejlige far hjalp mig med alt mit habengut, og har hængt mine juleuroer op :D

Min adventsgave idag var denne fugtmaske fra Beauty Pacifique :D Glæder mig til at tage den i brug i aften, for min hud er helt tør og skallet fordi jeg ikke har brugt creme den sidste uge.

Jeg har endnu ikke fået skrabet min kalender, men jeg har på fornemmelsen at jeg vinder 100.000 kr :P

My 1. sunday of advent pressie from my parrents: moisturizing facemask from Beauty Pacifique

1 kommentar:

  1. Hold da op, hospital lige frem??

    Dejligt at der er opklaring undervejs.
    Her er adventsgaverne pludselig til børnene... Hvad går det lige ud på?!?!

    SvarSlet